Ens complau anunciar-vos que avuí dimarts encetem el projecte Artista en Residència al nostre centre. Aquest projecte tracta d’apropar la visió artística professional al nostre professorat i alumnat. Enguany serà Jordi Peidro qui ens guiarà els projectes a través del seu saber fer, els seus punts de vista i la seua professionalitat.Ens complau anunciar-vos que avuí dimarts encetem el projecte Artista en Residència al nostre centre. Aquest projecte tracta d’apropar la visió artística professional al nostre professorat i alumnat. Enguany serà Jordi Peidro qui ens guiarà els projectes a través del seu saber fer, els seus punts de vista i la seua professionalitat.

Jordi Peidro és nascut a Alcoi i es va formar a l’Escola d’Art d’aquest poble. Conegut al món professional com Melchor Mombo, nom que arreplega d’un dels seus primers personatges, fa més de 30 anys que es dedica especialment a narrar històries, amb imatge i també amb text. Així és com l’album il•lustrat i el còmic ocupen el seu cor, encara que la seua feina abarca un gran i divers ventall d’èxits entre els que trobem, la direcció artística a nombrosos espectacles i espais d’oci, la participació a la revista Xiulit, o la posada en escena d’espectacles teatrals. Uns dels últims treballs és Esperaré siempre tu regreso 2017, novela gràfica que narra el testimoni del nostre estimat Paco Aura, supervivent al camp de concentració de Mathaussen.

Al llarg del curs, Jordi Peidro supervisarà els diferents projectes que es portaran a terme en 2n d’ESO, 4t d’ESO i 1r i 2n de BATX artístic.

Horari de la sessió de presentació:

• A segona hora ( 8:55h) es realitzarà la presentació a l’alumnat de plàstica de 4t de l’ESO a l’aula de dibuix, Aula ART2.
  • A sisena hora (13h) tocarà el torn dels més menuts, 2n d’ESO a l’aula ADA.
  • A setena hora (14h), alumnat de batxillerat d’art, també a l’aula ADA.

Podeu consultar l’entrevista del periòdic digital Ara Multimedia en la pàgina del projecte