Aquest any celebrem la cinquena edició del BATFILM, aquesta gala consisteix en la realització d’un “macroevent” que va al voltant de mostrar els curtmetratges, videoclips o espots creats pels alumnes de Cultura Audiovisual del primer i segon de BATART i que seran premiats al més pur estil “hollywoodenc”.
Per tal de realitzar aquesta gala els alumnes formen grups de treball per tal de crear tota la infraestructura publicitària comunicativa com són el logotip de la mostra, cartell, flyers, fotocall, invitacions, falca radiofònica, etc. Un grup realitza els trofeus que es donaran a la gala, altres s’encarreguen dels aspectes de decoració de l’espai interior i exterior, un altre grup encarregat del càtering, altre de la fotografia, de la realització del Making-of, de la música de la gala i com no de la presentació d’aquesta.
A banda d’aquesta infraestructura el plat fort de la gala radica en la visualització dels vídeos presentats en les diverses modalitats i del lliurament dels premis als millors treballs en les diferents modalitats que aquest any són: al millor vestuari, al més divertit, a la millor banda sonora, al millor muntatge, al millor guió, al millor actor/actriu, al més original, a la millor direcció artística, a la millor direcció, al millor espot de televisió, al millor curtmetratge i al millor videoclip.
Us esperem dilluns 18 a les 11.00 hores al gimnàs de l’IES Andreu Sempere
Il•lusionat amb el BATFILM i vés després a arreplegar les notes 😉