El passat dia 8 d’octubre, amb motiu de la celebració de la nostra diada, vam organitzar tot un seguit d’actes de caràcter festiu i reivindicatiu.

Després del primer esplai, la colla de dolçaines formada per Àngel Pascual, Carlos Albero i Toni Vidal acompanyats per Arnau Copel, va recórrer els passadissos del centre fent la crida perquè els grups baixaren al pati principal acompanyats pels seus professors.

Una vegada concentrat tot l’alumnat, es va llegir el manifest del 9 d’octubre així com diferent poemes i d’altres textos intercalats amb la interpretació de tres peces de música tradicional de la nostra terra: l’alumnat de 1r d’ESO va interpretar Diable verd (Tres fan ball), l’alumnat de 2n d’ESO la Cançó dels borratxos i l’alumnat de 3r la Cançó de la llum (arranjament de David Reig Delhom).

Per la seua part, l’alumnat de 1r de Batxillerat d’Arts va realitzar una acció artística a propòsit de la poesia Els amants de Vicent Andrés Estellés.

Finalment, l’acte va concloure amb l’actuació de la muixeranga.

Agraïm a tot l’alumnat i professorat la seua participació.

Accés a l’àlbum de fotos: