Excel·lents resultats de l’Andreu Sempere en el Concurs Odissea 2019

Una vegada publicada la classificació definitiva en el Concurs Odissea, podem congratular-nos dels resultats dels nostres alumnes.

El grup LES PRAGMÀTIQUES, format per Zaira Arjona, Valeria Belda i Berta Francés, de 1r de Batxillerat, s’ha quedat a només 2 punts (amb 75) de la primera posició (77) en haver fallat una única pregunta l’últim dia. El grup SAW, format per Marc Botella, Laura Ferrer i Aitana Vico, de 4t d’ESO, va aconseguir fer perfectes totes les preguntes de l’últim dia, però havia fallat una del segon dia, així que va aconseguir 72 punts.

Tots els equips es van esforçar de valent i van aconseguir anar millorant les seues estratègies de recerca i de treball cooperatiu, a l’hora que aprenien sobre medicina, astronomia, mitologia, geografia, cosmètica, geometria, enginyeria, etc. en el món grecoromà; així que els objectius estan plenament aconseguits.

El primer dia les preguntes giraven sobre la ciència i la tecnologia en la mitologia grega i romana. El segon dia sobre la ciència i la tecnologia en la vida quotidiana a Grècia i Roma. I el tercer sobre la ciència i la tecnologia en la història i institucions grecollatines.

El quart dia (dijous 7 de febrer), es van publicar unes preguntes-pista i una superpregunta de major dificultat que les preguntes ordinàries: la resposta de la superpregunta venia donada per les inicials de les respostes correctes d’aquestes preguntes-pista, seguint el seu ordre de publicació. Totes aquestes preguntes van tindre com a eix temàtic la ciència i la tecnologia en la literatura grecollatina.

ENHORABONA AL NOSTRE ALUMNAT PEL SEU ESFORÇ I PELS SEUS RESULTATS!

Accés a l’àlbum de fotos: https://photos.app.goo.gl/wsec9q7nhcpxsXDT6