El 22 de gener es va celebrar el primer encontre entorn al projecte col·laboratiu entre 1r d’Educació Infantil i 1r de Batxiller d’Art  amb el mecenatge de Caixa Ontinyent.

Els alumnes d’Educació Infantil de 1r curs del CIP FP Batoi d’Alcoi, en la seua tasca de  preparació per educar i acompanyar els més menuts, tenen com part de la seua preparació l’objectiu de crear un conte infantil que com tot conte ensenyarà als xiquets i als no tan xiquets, algun valor relacionat amb la convivència, el planeta on vivim…i alhora  ens portarà al món de la fantasia i potser dels somnis.

Els alumnes de 1r de Batxiller d’Art de l’IES Andreu Sempere d’Alcoi, amb la seua tasca com a estudiants relacionada amb el món de la imatge, la música, la pintura, l’escultura…en definitiva l’ART, crearan les il·lustracions a partir dels contes escrits pels alumnes d’Educació Infantil i posaran tota la seua tècnica, creativitat i passió en omplir de llum, color i forma totes les històries que educaran i faran gaudir als nostres xiquets.

CAIXA ONTINYENT vol ajudar els nostres joves a projectar socialment el seu treball i de tot aquest projecte finança un nombre de contes, per tal que pugui arribar a un públic que de segur estarà encantat amb tota aquesta iniciativa.