El dilluns 11 de novembre els alumnes de 1BAHD (Economia) van participar, acompanyat pel professor Àngel Pascual, en els tallers de Creativitat i emprenedoria i Canvas.

L’objectiu del taller de Creativitat i emprenedoria era estimular el pensament creatiu dels alumnes amb la intenció de què després desenvoluparen la seua idea a través de la iniciativa emprenedora. Ens van proposar una temàtica i els alumnes van haver de plantejar una empresa. Van dissenyar un logotip i van fer una exposició davant la resta dels participants.

Al taller de Canvas, l’alumnat va aprendre a crear models de negocis. En aquest taller tots els alumnes participants van aplicar esta metodologia sobre l’empresa guanyadora a l’anterior taller. Aquesta consisteix en fer una anàlisi de l’empresa per a conèixer-la millor i saber quin són els seus punts forts i dèbils per tal de què es treballe sobre ells i aconseguir que tinga èxit.

El mateix dia els alumnes de 1r de Batxillerat que cursen Tecnologia Industrial I van realitzar, acompanyats per la professora Rosa Martí, l’itinerari de Mecànica de la Setmana de la Ciència del Campus d’Alcoi-UPV realitzant els tallers de Materials, Disseny i impressió 3D, robòtica.

Les ponències van resultar especialment interessants.