Un curs més hem viatjat a Wetzlar per realitzar l’intercanvi amb la Goethe-Schule.

Entre el 9 i el 16 de març, el nostre alumnat ha pogut gaudir del programa d’activitats que ens ha preparat el nostre soci per tal de conèixer el centre alemany i la ciutat d’acollida coneguda, entre d’altres coses, per la fàbrica Leica.

Efectivament, a Wetzlar es va fundar en 1913 la empresa Leica, dedicada a la fabricació d’instruments òptics de gran precisió (Leica és la contracció de les paraules Leiz, nom del productor original de les càmeres fotogràfiques, i càmera).

A més de la visita a Leica, també hem participat en diferents activitats didàctiques al centre i hem fet visites al museu cinematogràfic de Frankfurt on les alumnes han gravat pel·lícules. El projecte consistia en la gravació d’un anunci publicitari sobre Wetzlar i l’intercanvi per tal d’animar a futures generacions d’alumnes alcoians a participar en l’intercanvi.

La visita al Mathematikum de Gießen també és una de les altres activitats que venim realitzant els últimes anys per l’interés dels experiments matemàtiques que es poden realitzar al museu.

Accés a l’àlbum de fotos:

#Intercanvis #Plurilingüisme #Internacionalització