El divendres 24 dins de l’acte de graduació de l’alumnat de 2n de batxillerat, Manolo Llorca, vicedirector del campus de la UPV a Alcoi, va fer lliurament dels premis del concurs de Disseny de Producte que aquest mateix campus organitza.

Les alumnes Elisabeth Micó i Aitana Olcina, totes dues de 2n de batxillerat, van rebre el premi al millor disseny, mentre que el centre va rebre un altre any el premi a la millor nota mitjana per la seua participació.

Agraïm al Campus d’Alcoi, en especial al departament de disseny, el seu interés per continuar apropant el món tècnic al nostre alumnat, sempre amb propostes molt interessants. I també agraïm al nostre alumnat la seua participació i la seua dedicació, perquè ells fan possible que ens il·lusionem amb l’Andreu.