El nostre company Pep Vañó va presentar ahir dimarts 8 de maig el llibre Dones científiques del segle XX editat per La Xitxarra ric-ric C.B., editorial alcoiana que torna a col•laborar de nou amb l’IES Andreu Sempere.

Després d’haver editat en 2015 Cuina amb art i en 2016 els Contes de la iaia Amparito, La Xitxarra ric-ric C.B. torna a col•laborar amb l’IES Andreu Sempere en l’edició de Dones científiques del segle XX de Pep Vañó.

El llibre, presentat ahir 8 de maig al Centre Cultural d’Alcoi, recull una selecció d’articles del professor Vañó dedicats a les aportacions de les dones computadores i registradores, les dones informàtiques, les dones radioquímiques i les científiques més destacades del passat segle.

Com ha destacat l’autor del llibre, tot i que les actituds envers les qüestions de gènere a l’àmbit científic comencen a canviar, és necessari reivindicar les aportacions de les dones i contribuir a la difusió del seu treball encoratjant el nostre alumnat (de manera especial les nostres alumnes) a continuar estudis científics.

Agraïm la col•laboració de la Regidoria d’Educació en l’organització de l’acte i també el treball realitzat per Salvador Sellés (Siba), Ximo Victoriano i Ana Almería, alumna de l’IES Andreu Sempere i autora de les il•lustracions del llibre.

Accés al’àlbum de fotos: https://photos.app.goo.gl/hVrQJbhw1KugFXJ67