Els alumnes de Cultura Clàssica de 3r d’ESO, sota la direcció de la seua professora Encarna Santos, van representar el dijous 13 de juny el mite dels «Amors de Mart, Venus i Vulcà».

Partint de la versió de Josefa Urrea Méndez del llibre ¡Mitos clásicos… a escena!, basada en textos de les Metamorfosis d’Ovidi, d’Homer, Tirteu d’Esparta, Safo de Mitilene i Lucreci, els alumnes van fer la seua pròpia adaptació.

La representació va ser la culminació d’un treball d’uns quants mesos on hem aprofundit en el coneixement dels déus grecoromans i les seues històries, que s’han plasmat i segueixen plasmant-se en la literatura i les arts de diverses èpoques. També hem aprés sobre els costums a l’antiguitat, sobre l’origen de moltes paraules, etc. I en un ambient molt agradable.

Els alumnes que van actuar van ser:

De 3r ESO A: David Fernández, Andrea Fernández i Pau Moncho.

De 3r ESO B: Arnau García, Cristian Guanotuña i Paola Martínez.

De 3r ESO C: Paula Becerra, Nico Pérez i Carmen Trenzano.

De 3r PMAR: Jésica Mouram i Carla Ogayar.

Com alguns alumnes van tenir problemes personals la setmana de la representació i no van ixir, alumnes d’altres optatives ens van ajudar. Agraïm de tot cor la seua participació a Esteban Ponsoda, i a Iván i Raúl Hervás.

ENHORABONA A TOTS!

Accés a l’àlbum de fotos: