Dijous 20, els alumnes del batxillerat d’Art de primer i segon realitzaren una eixida cultural relacionada amb la segona setmana modernista que es realitza en Alcoi per tal de commemorar la repercussió que va tindre aquesta època en l’esdevenir de la nostra ciutat.

El grup de primer va realitzar un taller de modelatge al Taller de la Casa del Pavo inspirat en l’obra de l’escultor Lorenzo Ridaura. Carmen Carbonell va obrir les portes del seu taller perquè poguérem conéixer i treballar amb el fang.

El pintor i escultor Ángel Mira va ser l’encarregat de guiar el taller. L’alumnat de volum va poder fer una primera aproximació a les distintes pastes ceràmiques que al llarg del curs treballaran.

Per altra banda, els alumnes de segon feren un recorregut urbà per la ciutat on el guia els va explicar els factors que varen concórrer perquè Alcoi posseïsca obres tan singulars del modernisme. A la visita ens varen parlar de l’obra de Vicent Pascual i Timoteu Briet analitzant aspectes de la seua obra amb la visita de la casa del Pavo, Cercle Industrial i La Casa d’Escaló entre altres.