El dijous 15 de novembre els alumnes de 1BAHD (Economia) van participar, acompanyat pel professor Àngel Pascual, en els tallers de Creativitat i emprenedoria i Canvas.

L’objectiu del taller de Creativitat i emprenedoria era estimular el pensament creatiu dels alumnes amb la intenció de què després desenvoluparen la seua idea a través de la iniciativa emprenedora. Ens van proposar una temàtica i els alumnes van haver de plantejar una empresa. En el cas dels alumnes guanyadors, van proposar una empresa que fabricava un pol que al tirar-lo a l´aigua feia desaparéixer les restes contaminants (plàstics, llaunes, etc). Van dissenyar un logotip i van fer una exposició davant la resta dels participants.

Al taller de Canvas, l’alumnat va aprendre a crear models de negocis. En aquest taller tots els alumnes participants van aplicar esta metodologia sobre l´empresa guanyadora a l´anterior taller. Aquesta consisteix en fer una anàlisi de l´empresa per a conèixer-la millor i saber quin són els seus punts forts i dèbils per tal de què es treballe sobre ells i aconseguir que tinga èxit.

Accés a l’àlbum de fotos: https://photos.app.goo.gl/giMe3Ak2EBBKwquc6