Hui dimarts 22 de gener, els alumnes de 1r d’ESO han realitzat un taller molt interessant al voltant de la FAUNA URBANA D’ALCOI organitzat per l’Ajuntament d’Alcoi. La primera part del taller consistia en mostrar als alumnes mitjançant una presentació tots els representants dels grups de vertebrats que cohabiten entre nosaltres a la nostra ciutat (teuladins, avions, xoriguers, coloms, serps d’aigua, gripaus, dragonets, ratolins, rates penades…) i així ser conscients de la importància que tenen en el bon funcionament de l’ecosistema urbà.

La segona part del taller ha consistit en preparar pinyes (material biodegradable) amb aliment que quede a  disposició dels teuladins, ja que aquestes aus estant patint una regressió en les seues poblacions. Aquestes pinyes preparades seran repartides pels nostres alumnes per jardins, zones de riu, balcons i horts urbans contribuint així a millorar la disponibilitat d’aliment d’aquestes aus.

#EscolesUNESCO #ODS11 Ciutats i comunitats sostenibles

Accés a l’àlbum de foto: