El dimarts 29 d’octubre, un grup d’alumnes de 4t d’ESO (Música), 1r de Batxillerat (Literatura Universal) i 2n de Batxillerat (Arts escèniques) va assistir a la representació de La tempesta de William Shakespeare a càrrec de l’Aula de Teatre de la Universitat d’Alacant sota la direcció d’Iván Jiménez.

Estrenada el 23 de maig al Paranimf de la Universitat d’Alacant, La Tempesta, última obra que va escriure William Shakespeare, ens mostra una nodrida amalgama d’emocions i sentiments humans. Els personatges, més de catorze, viuen un experiència màgica en una petita illa que els canviarà la vida per sempre.

La jornada es va completar amb la visita al Museu de la Universitat d’Alacant (MUA) on el nostre alumnat va poder conèixer una col·lecció que inclou pintura, obra gràfica, escultura i obra sobre paper.