El 25 d’octubre de 2019 amb motiu del projecte de centre Artista en residència, els alumnes de Batxillerat d’Arts i del Cicle Formatiu d’Arts Gràfiques es van desplaçar a la localitat d’Albaida. El nostre artista en residència actual, Rafael Amorós, ens va fer una visita guiada pel seu estudi, on els alumnes van poder fer un gofrat de paper. Des d’ací volem agrair a Rafael la seua implicació en el projecte, ja que és un privilegi poder conéixer de primera mà com es treballa a un estudi-taller artístic.

Aprofitant la visita a Albaida, es va visitar també la casa del pintor José Segrelles, on el seu nebot ens va contar la interessant vida i obra del pintor albaidí. Aquesta visita es va complementar amb l’exposició temporal de cartells turístics de Segrelles ubicada en l’Oficina de Turisme, on vam poder admirar una impressionant maqueta de l’Albaida medieval.